Applicazione:
A smerigliatrice di discu hè per a macinazione di i rivestimenti di frizione di i freni di discu.Hè adattatu per macinà pasticci di frenu à discu cù grande capacità, cuntrullendu a rugosità di a superficia di u materiale di attritu è assicurandu u requisitu di parallelismu cù a superficia di a piastra posteriore.
Per i pasticci di frenu di motocicletta, hè adattatu per utilizà u tippu di discu Φ800mm, cù a superficia di discu pianu.
Per i pads di frenu di e vitture di passageru, hè adattatu per utilizà u tippu di discu Φ600mm, cù a superficia di discu di scanalatura d'anellu.(A scanalatura di l'anellu per adattà e pastiglie di frenu cù una piastra posteriore cunvessa)
Vantaggi:
Funzionamentu faciule: Mettite i pasticci di frenu nantu à u discu rotativu, i pasticci di frenu seranu fissati da u discu di aspirazione elettrica è passanu per stazioni di macinazione grossa, macinazione fine è spazzolatura in sequenza, è infine cascanu automaticamente à a scatula.Hè assai faciule per u travagliu per u travagliu.
Ajustamentu chjaru: Ogni pad di frenu hà una dumanda di spessore differente, u travagliadore hà bisognu di misurà u spessore di i pezzi di prova è aghjustà i paràmetri di macinazione.L'ajuste di macinazione hè cuntrullatu da a rota di a manu, è u valore di macinazione mostrarà nantu à u screnu, chì hè faciule d'osservà per u travagliadore.
Alta efficienza: Puderete mette i freni nantu à a tavola di travagliu continuamente, a capacità di produzzione di sta macchina hè grande.Hè soprattuttu adattatu per u processu di i freni di motocicletta.